|  
جمعه 31 فروردين 1403
  |     |   ENGLISH   |     |     |  
نوع خبر 
 
 
تبریک روز دانشجو با حضور هیأت رئیسه در سر کلاسها
Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA MicrosoftInternetExplorer4

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا دکتر مجید گندمکار با حضور در کلاس های درس دانشگاه و اهدای شاخه گل ، ضمن گرامیداشت 16 آذر روز دانشجو اظهار کرد: دانشجویان با حرکت صحیح در مسیر توسعه علمی و با برخورداری از تفکری بر مبنای منطق و اخلاق از روحیه انتقادی نیز برخوردار بوده و در کنار این روحیه تمام جوانب مسائل را در نظر می گیرند.

وی دانشگاه را منشاء همه تحولات سیاسی، فرهنگی و اجتماعی دانست و افزود: برپایی کرسی های آزاد اندیشی به عنوان یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری منجر به توسعه فرهنگی، سیاسی و اجتماعی در مجموعه های دانشگاهی خواهد شد.

در ادامه دکتر حبیبی تبار مدیر گروه معارف اسلامی این واحد دانشگاهی نیز ضمن تبریک روز دانشجو بیان نمود :  آزادی طلبی، عدالتخواهی، روحیه استکبار ستیزی و آرمان خواهی را از ویژگی هایی برای دانشجویان دانست .

وی 16 آذر را نقطه عطفی در تاریخ مبارزات سیاسی ملت آزادیخواه ایران و نشانگر بیداری، هوشیاری و روحیه استکبار ستیزی دانشجویان در طول انقلاب دانست.

وی اضافه کرد: نهضت مبارزات دانشجویی بر علیه استکبار که از آن زمان آغاز و با پیروزی انقلاب اسلامی و تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام (ره) و نقش آفرینی بی بدیل دانشجویان در دوران دفاع مقدس ادامه یافته کماکان در سنگر علم و دانش و در محیط های دانشگاهی برای اعتلای اسلام و انقلاب ادامه دارد.

به گزارش آنا رئیس و معاونین و مدیر گروه معارف اسلامی واحد ساوه با حضور در سر کلاسهای درس با اهدا شاخه گل و شیرینی روز دانشجو را تبریک گفته و این روز را گرامی داشتند.

 


يکشنبه 16 آذر 1393  2:8

آخرين تاريخ بازديد : سه شنبه 29 اسفند 1402  22:7:21
 انتخاب وب سایت